Hos 2+ Revision behandler vi data fra personer og virksomheder. Det gør vi dels igennem modtagelse og behandling af informationer direkte fra vores kunder og dels igennem adgang til at indhente data fra myndigheder – ofte CVR og SKAT.

Når vi bruger kundernes oplysninger (data) passer vi godt på dem. Data opbevares digitalt igennem vores hostede samarbejdspartnere. Vi udveksler aldrig kundedata med tredje mand, med mindre dette er aftalt mellem os og vores kunde eller dataudvekslingen er en direkte effekt af det indgåede samarbejde mellem 2+ Revision og vores kunde – typisk udarbejdelse af regnskab, selvangivelse eller tilsvarende der efterfølgende udveksles med offentlig myndighed igennem en lovpligtig indberetning.

Vil du som kunde vide mere om vores behandling af data, så kan du finde vores aktuelle persondatapolitikker lige her. For ophørte kunderelationer sletter vi data efter 5 år. Vi udveksler ikke data på ophørte kunder med tredje mand, herunder myndigheder – med mindre en dataudveksling er hjemlet ved lov.