Din sparringspartner og rådgiver

2+ Revision er en statsautoriseret revisionsvirksomhed som leverer traditionelle ydelser indenfor regnskab, revision, bogføring, administrationsydelser, skat og moms.

Herudover har 2+ Revision oparbejdet mange års erfaring indenfor flere specialområder, herunder rådgivning om køb og salg af virksomhed, assistance med budgetudarbejdelse, generationsskifte og omstrukturering, assistance ved dødsbobehandling og boopgørelser, etablering af virksomhed – herunder rådgivning om stiftelse af aktie- og anpartsselskaber samt stiftelse af selskab via vores samarbejde med advokater og Stakemann Law (færdigregistrerede selskaber).

Hos 2+ Revision er kunden og kundens ønsker og behov i centrum for vores rådgivning. Det betyder, at vi i samarbejde med vores kunde laver et grundigt forarbejde og analyserer de muligheder, den aktuelle situation tillader. 2+ Revision er en uafhængig revisionsvirksomhed, hvor faglighed, kvalitet og sund forretningssans skal gå hånd-i-hånd – så vi kender de udfordringer som vores kunder står overfor. 2+ Revision kan derfor bidrage med et personligt engagement, da vi fra egen virksomhed ved hvor vigtigt et professionelt og en engageret indsats er, for at opnå de mål man som ejerleder fastsætter.

Fingeren på pulsen

2+ Revision samarbejder bl.a. med ReviSupport og Taxmaster samt internationalt med Santa Fe Associates International (SFAI), som er et globalt netværk af revisions- og konsulenthuse. Det betyder, at vi altid er up-to-date med seneste faglige udvikling indenfor vore kernekompetencer regnskab, revision, skat og bogføring.

Vi er medlem af FDR (Foreningen Danske Revisorer) og FSR (Foreningen af Statsautoriserede Revisorer) og bliver som statsautoriseret revisionsvirksomhed kontinuerligt kvalitetstestet igennem Erhvervsstyrelsen.

Disse faktorer giver dig som kunde den bedste forudsætning for, at vore ydelser er på et højt fagligt, engageret og kvalitetsbevist niveau. Når du får dine økonomiske rådgivningsydelser leveret af os, ved dine omgivelser og samarbejdspartnere – herunder pengeinstitutter – at der er kvalitet bag de leverede ydelser!

Læs nedenfor om vore kompetencer, ydelser og arbejdsområder.

Kontakt os

+45 7453 2299

Typiske arbejdsområder

REGNSKAB

Vi bistår med udarbejdelse af din virksomheds regnskab, som det opfylder de regler og behov der er for netop din virksomhed.

Vi har erfaring med udarbejdelse af regnskaber for både selskaber, personlige virksomheder, fonde og foreninger.

REVISION/ERKLÆRINGER

Hos 2+ Revision kan vi supplerer dit regnskab med en revisorerklæring, der øger troværdigheden af dit produkt – oftest årsregnskabet.

Typen af revisorerklæringen afgør dybden af vores arbejde og sikkerheden for regnskabets korrekthed.

SKAT OG MOMS

Vi yder rådgivning omkring skat, moms og afgifter og anvender vores erfaring og samarbejdspartnere til at optimere løsningerne for vore kunder.

Vi har viden indenfor almindelige skatte- og afgifts-/momsret samt specialviden indenfor omstrukturering, dødsbo, pensionsforhold samt udenlandske skatteforhold.

BOGFØRING OG LØN

Ønsker du at bruge din tid på din virksomhed og din viden, så lad os hjælpe dig med bogføring, løn og administration i øvrigt.

Vi har mange forskellige løsninger og kan finde netop den løsning, som er relevant for dig.

RÅDGIVNING

Vi har stor erfaring indenfor mange rådgivningsområder, f.eks. køb/salg af virksomhed, generationsskifte, vækst, finansieringsløsninger samt private forhold indenfor dødsbo, gaveforhold osv.

Vores rådgivning tager altid afsæt i konkrete ønsker og realistiske muligheder.

ETABLERING & IVÆRKSÆTTERI

Vi har mange års erfaring med at bistå ved etablering af virksomhed, hvad enten det er en momsregistrering eller rådgivning om etablering af selskab.

Vi bistår også i etableringsfasen (iværksætteriet), oprettelse af forretningsplan, udarbejdelse af budgetter og dialog med finansieringskilder og investorer.